Drivjagt i kommuneskovene

I løbet af jagtsæsonen afholder vi fem drivjagter i kommuneskovene. Den femte drivjagt i slutning af januar kan være en rævejagt, det informeres der om inden denne jagt.

Prisen for at deltage i en jagt er kr. 200,00. Det er en god ide at have aftalte penge med til betaling.

Der kan deltage max. 20 personer pr. jagt + bestyrelsen.

Da der ikke altid er tilmeldt 20 jægere til jagtene bliver der mulighed for at tage en gæst med. Ved tilmelding gør opmærksom på om du ønsker gæst med, hvis det bliver muligt. Kontakt dagen efter afsluttet tilmelding Lars Kirkegård for at høre om, der bliver plads til din gæst.

Forplejning på jagterne vil bestå af den medbragte madpakke. Foreningen er vært ved en øl eller en vand.

Gyldigt jagttegn skal medbringes og forevises til dagens jagtleder.

Ved alle 5 jagter mødes vi kl. 9.30 hos Malene Have, Faurholtvej 18, Hjøllund, 7362 Hampen (1 km fra skydebanen).

Ved drivjagterne i januar måned kan rådyr evt. blive fredet, hvis der er skudt mange i efterårsmånederne. Det vil i så fald blive oplyst ved tilmelding til jagten. Ved den sidste drivjagt, som er en drivjagt d. 30. januar 2021 vil der blive serveret noget varmt mad ved flugtskydningsbanen, efter jagten.

Tilmelding til jagterne – efter først til mølle princippet – skal ske senest 7 dage før jagten, til Lars Kirkegård på tlf. 25 39 79 99

Dato for drivjagterne 2020 - 2021:

Lørdag   d. 3. oktober 2020 kl. 9.30
Søndag d. 1. november 2020    kl. 9.30