Velkommen til Bryrup-Them Jagtforening

(Hent som PDF)

01-03-2024

Generalforsamling

Husk generalforsamling torsdag d. 22 februar kl 19.00 på Medborgerhuset i Them Foreningen er vært med en øl/vand, kaffe & boller Alle indkomne forslag skal være formanden i hænde senest 8. Februar Mvh bestyrelsen

27-01-2024

Hygiejnekursus

Foreningen afholder i samarbejde med Danmarks Jægerforbund kursus: Vildtsygdomme og hygiejne.
Vi er så heldige, at vi har fået Mariann Chriel til at stå for foredraget.

Generalforsamling og Medlemsaften – og trofæaften

Dato for genralforsamling og medlemsaften - og trofæaften ligger klar i kalenderen.

Generalforsamling

Medlemsaften – og trofæaften

Jagthistorie

Læs en god jagthistorie i fotogalleriet 2023 (Tryk her)

Jagtgudstjeneste

Jagtgudstjeneste den 12.11. kl. 17.00 i Brande Kirke

Det er en stor oplevelse i sig selv, at komme til en fantastisk flot pyntet kirke i naturens tegn.
En anderledes prædiken i jagtens tegn. Jagthornsmusik i kirken.

Kl. 18.00 er der spisning i Sognehuset, Museumsvej 12, Them.
En ægte jægermiddag med gule ærter og en lille en.

Det er nødvendigt med tilmelding til middagen. Det koster kun 100 kr. inkl. 1 øl/vand.
Betales på Mobile Pay nr.: 146528 senest 8/11.

Vi jægere lever på bekostning af resten af befolkningen, så det er guld værd med sådanne et arrangement, så støt nu op om et foreningsarrangement og tag familien og naboer med.

Hundetrænere/hjælpere

Har du lyst til at være medhjælp til alle vores hundetræningsaftener i foråret eller blot til enkelte af dem? Vi har brug for hjælpere til at kaste dummyer og hjælpe vores dygtige hundetrænere. Vi hører gerne fra dig, hvis du kan afsætte en aften eller flere i løbet af foråret.

Er du medlem af Bryrup Them Jagtforening og har du lyst til at uddanne dig til hundetræner via Danmarks Jægerforbunds Jagthundeinstruktøruddannelse og bidrage til vores lokale forenings jagthundetræning, betaler Jagtforeningen gerne din uddannelse.

Henvendelse til Jagthundeudvalget Lars M. Lauridsen 30220401 og Susanne Madsen 51338894

Foreningsmesterskab 2023_tak_PDF.png

(Hent som PDF)

Blyfri skydearrangement på Allingåbro Skyttecenter

Bukke og hjorte lodtrækning

Søndag d. 16. April

Kl. 9.00 med derefter rundvisning af arealer

Billeder fra jagtgudstjenesten i den flot pyntede kirke.

Bryrup-Them Jagtforenings næste arrangementer:

Har i problemer med at bruge vores hjemmeside på telefonen, så prøv at åbne i Google Crome

Ønsker I at få vores sms-beskeder om foreningens aktiviteter, så tilmeld til Ole Kirkegaard tlf. 40 62 67 41

Oversigt over vores aktivitet gennem året:

Find mere info under Aktiviteter.

Årshjul-Udklip.PNG

Vi har i foreningen fået skydeveste med logoer, Skydevestene er i flere størrelse til 350,00 henvendelse til Hans Skovgård ved køb.

Skudeveste forx.jpg   Skydeveste bagx.jpg

(Vi har fået lov til at bruge disse billede)

Hej Alle.

Kunne du have lyst til at hjælpe til på vores skydebane 1 eller 2 gange om året, det kan være at åbne banen fylde duer op og lukke ned, kunne også være at sidde på sportingbanen samme med en der har prøvet det før. Man er velkommen til at spørge/skrives op inde hos formanden.

Hilsen Bryrup - Them Jagtforening.

Mobil tlf. nr. efterlyses fra de medlemmer, som stadig ikke har oplyst det til Bryrup Them Jagtforeningen

eller til Danmarks Jægerforbund.

Fremover sender vi sms beskeder om vores arrangementer, til dem vi har mobil tlf. nr. til. Giv venligst vores kassere besked, hvis du ikke modtager en sms fra Bryrup Them Jagtforening om vores aktiviteter.

Hjælp med billeder til hjemmesiden:

Har I billeder fra Bryrup-Them Jagtforenings arrangementer eller andet jagtrelateret, så er I meget velkomne til at sende dem til mail morten.kirkegaard@hotmail.com.